петък, 6 януари 2012 г.

Козя стена - Хайдушка песен

   Още едно интересно заглавие, този път придружено и от снежен фотоматериал. Събитията следват билните части на познатата ми вече до болка Стара планина. Участъците между Беклемето и хижа Козя стена, та през хижа Хайдушка песен, чак до село Чифлик. Публикация затваряща подобаващо триъгълника: Беклемето-Орлово гнездо Рибарица-хижа Ехо-връх Вежен и билните части от следващите кадри - хижа Козя стена и хижа Хайдушка песен. Сметките за разчистване в тази част на Старата "ни" планина останаха малко, освен водопада Сувчарско пръскало, което не успях да заснема успешно, поради контузия в летните жеги на 2010 година. Тогава го видях на живо за пръв път и се убедих колко водни богатства се крият и тук. Там ще се придвижа в някое следващо пътешествие и подготвен ще сляза по стръмното дере да отвърна подобаващо на удара :).

А ето и съществото на темата - смразяващите гледки по януарските пътеки на балканското било.














Това е за сега от мен. Желая на всичките си приятели, които ми помагат и подкрепят да се насладят на ползотворна фото година, придружена от много емоции и светлина.

p.s. За мен новата година тръгна накриво и напук на всичко организирах едно грандиозно изпълнение (фотоприключение), с преминаването на 1100 километра по вече заснежените пътища на България. Така де, както си е думата трябваше да се стартира някак. Посетихме все хубави места. Дестинации заключени в плановете ми за тази година. Отново се получи форсиран старт, с доста изчанчване, което, както знаят последователите ми - си ми е присъщо :). 'Съдрахме' отново душевните шевове ма макс. Ще понапиша и затова, т.е. как успяхме да овършеем зимните пътеки или по скоро те нас :))).

До скоро приятели! Цък:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар