събота, 23 март 2013 г.

Язовир Душанци ( Dushantsy Dam )

   Времето се стопли, което беше знак и за изпълнението на нещо в по-фотографски план. Зимата така динамично ме подложи на всякакви изпълнения и екшън сцени, че нямах много много време да снимам мислейки върху нещата, което определено ми липсваше. Така след ураганите бушуващи в предните дни, се озовахме на Язовир Душанци, обзорно място за релакс, с гледките към респектиращото (безкрайно) Старопланинско било. Върховете - Паскал, Косица, Тетевенска Баба, Булуваня, Братаница, Старопланинското конче, Вежен... са като на длан в ясно време. Тъй като не бях запознат с обстановката там и възможностите за гледни точки, се изсипахме по обяд, да разгледаме местността. Така след шест дълги часа в безплодно киснене и дрямка в колата излязоха следващите четири кадъра. Топлият следобед се реваншира и с релакс, и лежерна разходка по брега на язовира.

Повечето общи планове, които съм виждал на снимки от този язовир ми се струваха доста клиширани, затова се заиграх с отраженията във водата, с която цяла вечер се гонихме, в предвид вълничките от лекият вятър там.

Синият час и наскоро запалените лампи също засилиха потенциала на това място.

Черно-бялото, в комбинация с малко игра по плъзгачите и жълтеникавият отенък на отраженията във водата също показаха резултат.



2 коментара:

  1. Марин Русев25 март 2013 г., 11:02

    Първата снимка е много красива!Черно бялата е интересно направена!Язовир Душанци е хубаво и обзорно място, и много посещаемо.

    ОтговорИзтриване