понеделник, 5 ноември 2012 г.

Есен в резерват Чамджа

   Така започна фотоесента за мен, с разходка в три резервата - Чамджа над село Христо Даново в Стара планина, Сосковчето над Смолян в Родопите и Червената стена, около Бачково. Познати дестинации, приятни есенни лъчи, гравирани от шарените цветове рисунки, нападали листа. Толкова силно бях обладан от есенната идея и наскоро падналите дъждове, че без да мисля се изтрелях по пътя над Христо Даново, да заснема един особено приятен водопад - Сувчарското пръскало . Доста емоции съм изживявал именно там - лавини, проливни дъждове, току виж го заснема и есенно, по пътека от нападали листа. Да, ама не! Още в самото начало на пътеката останах неприятно изненадан, защото по коритото на реката нямаше вода, а от водопада и следа.

Цветовете раздваха до някаква степен...

... но не заместваха излишъка на водопада. В рекичката имаше някакви бегли остатъци застояла вода.

По долен приток на основната река хванах някаква есенна серия, от което в последствие избрах долните две снимки.


Твърдо се бях заел с гонитба на интересни есенни кадри. Така на другия ден се занесохме на водопадите, около Смолян, където есенната сага се държеше ръка за ръка с бурните води на реката от скорошните проливни дъждове. В общи линни нямах никакви очаквания, след като не бях снимал нищо интересно в последните два месеца, това обаче запълни липсите подобаващо. Попаднах във тотален фотографски рай, изпълнен с облаци, цветове и грохот на вода :).

Следва: есенната феерия в резерват Сосковочето...

Няма коментари:

Публикуване на коментар