понеделник, 20 февруари 2012 г.

Зимни неволи :)

   Подкарали сме я на зимна вълна, а зимата тази година определено ни вкара в капаните си от сняг и самота. Вместо да се оплаквам, че този и онзи не си били свършили работата, се наринах на сняг, вече даже се чувствам като един снегорин :).
Времето се позатопли, а повода ме изрита навън с прясната идея да сътворя нещо интересно от поомекналия сняг. Например снежен човек, но не какъв да е, а с очи от лукчета, обърнат надолу с главата. Идеята се оказа интересна откъм фотографска гледна точка, а хората минаващи покрай мен се спираха, смееха се и ме разпитваха това онова, по повод творението, което виждаха :). Усмихваха се на глас, а това някак си ме зарадва. Успях да добавя настроение в иначе сивото ни ежедневие. Както споменах по горе, щеше да си е загуба да не снимам това горко създание, ориентирано с главата на долу. Смееше се ехидно, въпреки гравитационните сили, които му въздействаха и неравностойното положение, в което се намираше :).




Погледахме се известно време, а след това право към горещия чай.


Голямата борба падна с качването на последната топка, която беше най-голяма, за да спазя съотношението. Сега разбрах защо топките следват последователността от по-голяма, към по-малка, а не като тук :). Преминаващите хора ме питаха: защо му е толкова голяма главата и изпадаха в смях, след като обърнеха внимание какво се случва с горкото създание :).

3 коментара:

  1. Много весели снимки, публикацията носи прекрасен заряд за новата седмица! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Интересна снежночовешка идея :) Like :)

      Изтриване