петък, 15 февруари 2013 г.

Февруарски минзухари

    Обстоятелствата покрай това ходене се сведоха до следващите четири кадъра и разочарованието от февруарското време. Поначало заглавието трябваше да бъде "Иглу", така се и бях екипирал, нагласа също не е да нямаше, но уви, времето ми изигра лоша шега. В горският пояс на 1500-1700м. се вихреше люта пролет, на всичко отгоре метеорологичните прогнози не ми се разминаха, първо започна да пада мъгла, малко по-късно последва и дъжда. Сняг кипреше високите алпийски върхове, но не ми се рискуваше да тръгна натам сам, в предвид първоначалната идея да осъществя това в по-ниско място на планината, до някой заслон. Все пак заниманието по 'проекта' :) 'Иглу' не е шега работа, а и имам почти нулев опит в подобни начинания.

Така се понесох с 30 кила багаж по върховете над град Карлово по рида Сакарица. Разходих купища железария (триони, пикели, лопати, статив). За количеството дрехи и храна... не ми се и говори.

Минзухарите по камъните приветстват настъпващата пролет. В далечината връх Кочмара се подава от облаците.

Макар, че зимата не си е казала още думата.

 Алпийското било на Стара планина.

1 коментара:

  1. Е, къде ги намери тези минзухари, много са красиви! Мерси и за тази разходка, не знам дали бих изкачила всичките тези върхове... затова съм ти благодарна, че ги споделяш с нас! Поздрави!

    ОтговорИзтриване