понеделник, 20 март 2017 г.

Скок с парашут - 17.03.2017

"Фотопътеводител Изчезващите свети места на България" - е-вариант, ново издание - линк

Скок с парашут със SKYDIVESOFIA.

   Една от дълго отлаганите мечти, която успях да осъществя в отминалия уикенд, за което съм изключително благодарен на Пламен Стефанов, който ми препрати линк към ваучерът, който поръчах. Попадение, което не беше за изпускане, в предвид цените на скоковете изобщо. Цените на услугата тандем с парашут и видеозапис (снимки) варират между 450-500 лв. и са доста скъпо удоволствие за българите, или поне за хора като мен... Свързвайки се с човекът, който продаваше ваучера, разбрах, че му е подарък, който не иска да използва и веднага го поръчах, при това само за 200 лв. Ваучерът беше изтекъл и се наложи да отделя половин ден за кореспонденция, мейли, телефонни разговори и по-късно бях със записан час за събота, когато SKYDIVESOFIA откриват сезона. Оставаха няколко дни до скока и направо място не си намирах от кеф и еуфория, все пак наистина исках това да се случи и е поредния екстремен спорт, до който успях да се докосна. В края на публикацията съм качил и видеозаписа, а изживяването наистина е уникално, вълнуващо, незабравимо и си заслужава човек да опита в живота си това, поне веднъж. :)

  В подготовка за скока от 3500м.н.в.






Линк към видеото, ТУК. :)
   Публикацията ви е харесала! Още куп интересни за посещение места, може да разгледате на страницата ми Водител по Водопади и диви места, както и да направите запитване за организация и посещение на някое от тях. Организиране на преходи по водопади и труден терен, скални светилища и труднодостъпни крепости, изоставени села, скални манастири, планински първенци, биваци и приключения сред природата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар