четвъртък, 4 май 2023 г.

Оджовишки водопади

 Оджовишки водопади

   Джендемът ражда много притоци и водопади, за които съм се отбивал, в търсенето им, неведнъж. В едно отминало лятно приключение по североизточния ръб на връх Марагидик, се отбих до горното течение на река Оджовица. Там, скалните стени под билото, раждат впечатляващ лабиринт от скали, от който водата си проправя път и шеметно се спуска в отвесите, генерирайки мощни и наистина красиви водопади. Релефът е сложен, начупен и движението е наистина трудно, за да може когато човек стигне на мястото, да си каже - УАУ! :) Водопадите на река Оджовица буквално ме омагьосаха и тогава, дали заради умората и жежкия ден, или просто от картината, която се създаде на място, отделих доста време на мястото и стоях над час... Беше смазваща жега и дълго време пих вода от реката, предстоеше ми връщане в Априлци и събиране на боровинки по сумрак... Клиповете и снимките на мястото не могат по никакъв начин да пресъздадат усещането, което се вихри в Джендема и мащабите на мястото, но все пак допълват тази публикация и заслужават вниманието ми, когато ги разглеждам... В клипа съм се опитал да покажа приказните Оджовишки водопади.



Река Оджовица - Оджовишки водопади


"Фотопътеводител Изчезващите свети места на България" - е-вариант, ново издание - ЛИНК

Няма коментари:

Публикуване на коментар