събота, 1 август 2015 г.

И малкото е много! :)

Работата ми по блога и поддръжката на техниката, с която снимам и вече остаря, се оказа нелека и почти непосилна задача в последно време и особено последната година. Искрено се надявам всичко, което правя да ви радва и зарежда с нови идеи, и да се впускате с интерес във всяко приключение сред природата, попивайки от нейната красота. Хубавите коментари, които получавам тук и в социалните мрежи, срещите с много приятели, всичко това ме крепи и радва достатъчно, за да продължавам да описвам фотоприключенията си тук плодотворно. Благодарение на вас, приятели, този блог съществува вече седма година. Техниката ми обаче остаря и започна да се чупи сериозно и всяка, дори минимална подкрепа от Вас, би ми помогнала наистина много, за да продължа с това, с което се занимавам и занапред, в бъдеще.

Ако желанието е на ваша страна и искате да ме подкрепите дори с много малко, което за мен наистина означава много за да ви радвам, и ми дава стимул да продължа да творя, може да го направите тук:

BG77 BPBI 7924 1072 5700 01 (Мартин Петров Балтаджиев)

И да се свържете с мен на мейл: martooo@abv.bg

Благодаря ви от сърце! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар